Monday, March 30, 2009

eRrOR   
             error 
ErrOr                      ERroR
     errOr        
               ERRoR

Saturday, March 28, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ံုးဖက္ၿမင္ ကယ္ေရေကခ်ာ( THREE DIMENSIONS)
မ်က္ႏွာႏွင့္ ဦးခြံတည္ေဆာက္မွဳကို Two Dimensions ႏွစ္ဖက္ၿမင္နည္းအရ ေလ့လာၿပီးခဲ့ၿပီ..အဲ့ဒီတုန္းက မ်က္ႏွာ၊ဦးခြံရဲ့အၿမင့္(အရွည္)နဲ႕ အက်ယ္(ဗ်က္) ေလာက္ကိုသာ ထည့္စဥ္းစားတာၿဖစ္တယ္..အခုတဖန္ မ်က္ႏွာဦးခြံအစိတ္အပိုင္းေတြရဲ့ Depth ကိုပါထည့္သြင္းေရးဆြဲၾကရေအာင္..ဒီေနရာမွာအရိုး၊ၾကြက္သား၊အဆီအသားေတြရဲ့ အထူအပါး၊အတိမ္အနက္ထုေတြကို အထူးဂရုစိုက္ေရးဆြဲရမွာၿဖစ္တယ္..လူရဲ့မ်က္ႏွာမွာရွိတဲ့ အဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြကိုထုရွိတဲ့ ၀ထၳဳပစၥည္း (ဥပမာ ေဘာလံုး၊ေသတၱာ၊သစ္တံုး၊ပုလင္း) ေတြနဲ႕ အစားထိုးၿပီး ဖြဲ႕စည္းမွဳအသစ္တစ္မ်ိဳးရေအာင္ စိတ္ကူးစဥ္းစားရမွာၿဖစ္တယ္..ဒီလို ၀ထၳဳပစၥည္းေတြနဲ႕ အစားထိုးေရးဆြဲရာမွာနီးေ၀းၿမင္သေဘာ Perspectiveကို နားလည္သေဘာေပါက္ၿပီး ႏိုင္ေအာင္ေရးဆြဲတတ္ဖို႕လိုပါတယ္..ဒီ Perspectiveသေဘာကို ရွဳေထာင့္မိ်ဳးစံုကေန ၾကည့္ၿမင္တတ္ဖို႕လိုတယ္..သက္ၿငိမ္၀ထၳဳပစၥည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႕ ေလ့က်င့္ေရးဆြဲရပါမယ္..ပံု(၃၇)မွာေလ့က်င့္ရမယ့္ ပံုစံေလးေတြကို ၿပထားပါတယ္..
ပံု(၃၈)မွာေတာ့ Andrew meuon ရဲ့သံုးဖက္ၿမင္ပံုမ်က္ႏွာပံုစံကိုၿပထားပါတယ္..ဒီပံုကို သံုးဖက္ၿမင္ကယ္ေရေကခ်ာကၽြမ္းက်င္သူ Acott Johnson ဆြဲထားတာၿဖစ္ပါတယ္..
ပံု(၃၉)မွာIn-Betweener ပံုကိုသံုးဖက္ၿမင္ပံုစံေရးဆြဲထားပါတယ္..သူ႕ရဲ့မ်က္ႏွာဖြဲ႕စည္းပံု ပိုမိုသိသာၿမင္သာေအာင္ လိုင္းေၾကာင္းေလးမ်ားနဲ႕ မ်က္ႏွာက်ကိုေဖာ္ၿပထားပါတယ္..ဒီပံုႏွင့္တြဲရက္ Chuckရဲ့ပံုကိုၿပထားပါတယ္..Chuck ရဲ့မ်က္ႏွာဟာ 'ထု'ပါတဲ့မ်က္ႏွာမ်ိဳးၿဖစ္တယ္..
In-Betweenerပံုစံနဲ႕ေသခ်ာႏွိဳင္းယွဥ္ေလ့လာၾကည့္ပါ..လူရဲ့ဦးေခါင္း၊မ်က္ႏွာဟာဒါဇင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာအရိုးစုနဲ႔ၾကြက္သားေတြ
ဖြဲ႕စည္းထားတာၿဖစ္ပါတယ္..ဒီဥစၥာေတြ အေသစိတ္သိစရာမလိုေပမယ့္ လူ႕ဦးခြံဖြဲ႕စည္းမွဳကိုေတာ့ သိရွိထားရပါမယ္..ဒါမွ သံုးဖက္ၿမင္ဦးခြံပံုစံဟာ ခင္ဗ်ားရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာ ေရးဆြဲရာမွာ 'ထု'ပါ၀င္လာၿပီးပံုေတြလည္း ပိုမိုအသက္၀င္လာမွာၿဖစ္ပါတယ္..ဥပမာ ပါးရိုးအတိမ္အနက္၊အထူအပါး ထုေတြကိုေလ့လာၿပီး ကယ္ေရေကခ်ာဆြဲတဲ့အခါမွာ ဒီထုအေနအထားကို ေပၚလြင္ထင္ရွားစြာ ၿပသေပးႏိုင္ရပါမယ္..
ဒီ'ထု' ကိုေဖာ္ၿပေပးႏိုင္ဖို႕ရန္ နည္းအမ်ိဳးမိ်ဳးရွိပါတယ္..ကၽြမ္းက်င္တဲ့ သံုးဖက္ၿမင္Caricaturist ၿဖစ္လာတဲ့အခါက်ရင္ေတာ့ ကိုယ့္ပံုစံနဲ႕ကို္ယ္ၿဖစ္လာမွာၿဖစ္ၿပီး အခုလိုေလ့က်င့္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ခင္ဗ်ားရဲ့ပံုေတြမွာDepthထုကို မပါပါေအာင္ ထည့္ေပးရင္း ေလ့က်င့္မွဳၿပဳလုပ္ရပါမယ္...









Friday, March 27, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၃၄)က Rochelleရဲ့ပံုေတြဟာလည္း တစ္ပံုနဲ႕တစ္ပံုေရးဆြဲရာမွာ ကြဲလြဲမွဳရွိေအာင္ ေရးဆြဲထားပါတယ္..Impressions အမိ်ဳးမ်ိဳးရေအာင္ေရးဆြဲရၿခင္းပဲ ၿဖစ္ပါတယ္..
ပံု(၃၅)မွာ Natalieရဲ့ ဓါတ္ပံု ၄ပံုကို အၿမင္မိ်ဳးစံု အေနအထားနဲ႕ ၿပထားပါတယ္..ေရွ႕တည့္တည့္က ၿမင္ရပံုမွာေတာ့ ေခါင္းအနည္းငယ္ ငံု႕ေနတာကိုေတြ႕ရပါတယ္..ေခါင္းငံု႕ထားတဲ့အတြက္ သူ႕ႏွာေခါင္းခၽြန္ဟာ ေအာက္ဘက္ကိုဆိုက္ေနပါတယ္..ဒီလိုေကာ့တက္ေနတဲ့ ႏွာသီးပံုစံေလးေၾကာင့္ ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲရာမွာ ပိုမိုလြယ္ကူပီၿပင္ေစပါတယ္..ေလးေထာင့္က်က် မ်က္ႏွာပံုစံေၾကင့္လည္း ေရွ႕တည့္တည့္ပံုကိုေရးဆြဲရတာ လြယ္ကူပီၿပင္ပါတယ္..
ပံု(၃၆) က Anthony ဓါတ္ပံုေလးေတြကိုလည္း ေလ့လာၾကည့္ပါ..သူ႕ရဲ့ဓါတ္ပံုေလးေတြဟာ ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲခ်င္စရာ အလြန္ေကာင္းပါတယ္..Anthony လိုပဲ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ဒီလို မ်က္ႏွာသ႑န္မိ်ဳးပိုင္ဆိုင္ၾကပါတယ္..ဒီလိုမ်က္ႏွာသြင္ၿပင္မိ်ဳးဟာ ပံုဆြဲသူကိုဘာဒုကၡမွမေပးဘဲ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ့္မွဳကိုသာ ေပးေလ့ရွိပါတယ္.....//



Monday, March 23, 2009

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္(ၿမန္မာ့ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္)

က်ေနာ္ေလးစားရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ပါပဲ...



FeDaL caStRo

DRAWING PEN ကိုသံုးၿပီး ဆြဲၾကည့္တာ...


raFAEl DA SILva

က်ေနာ္တို႕ မန္ယူအသင္းမွာေၿခစြမ္းၿပေနတဲ့ ဘရာဇီးသားေလးပါ..ဒီငနဲ႔ေလးကိုက်ေနာ္ၾကိဳက္တယ္..


Saturday, March 21, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

စိတ္ကူးပံုရိပ္ကို ဆန္႔ထုတ္ၿခင္း
ခင္ဗ်ားၾကည့္ေနတဲ့ ၀ထၳဳပစၥည္းဟာ ခင္ဗ်ားၿမင္ရတဲ့အတိုင္း အမွန္တကယ္ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္ပါလိမ့္မယ္..သူ႕ရဲ့နဂိုအရွိအတိုင္း ေတြ႕ၿမင္ရတာၿဖစ္ခ်င္မွ ၿဖစ္ပါလိမ့္မယ္..ဒီသေဘာေၾကာင့္ အဲ့ဒီ၀ထၳဳပစၥည္းေပၚမွာ ခင္ဗ်ားအေနနဲ႔ စိတ္ကူးပံုရိပ္ကို ၾကိဳက္သေလာက္ ဆန္႕ထုတ္ႏိုင္တယ္..ဆန္႕ထုတ္ခြင့္လည္းရွိတယ္..ဒီလိုကိုယ္ၾကိဳက္သလို စိတ္ကူးဆန္႕ထုတ္ၿပီးေရးဆြဲထားတဲ့ ကယ္ေရေကခ်ာေတြကို Impressionistic Caricature လို႔ေခၚပါတယ္..
ဒီအေၾကာင္းကို ပံု(၃၂) Cynthia ပံုနဲ႕ဥပမာၿပပါမယ္..ၿပီးခဲ့တဲ့အခန္းေတြမွာ မ်က္ႏွာအစိတ္အပိုင္းေတြတစ္ခုနဲ႔တစ္ခုယွဥ္တြဲဆက္စပ္ၿပီး ဆန္႔က်င္တည္ရွိေနမွဳေတြကို ရွင္းၿပၿပီးၿဖစ္ပါတယ္..အခုလည္း အေၿခအေနေတြေပၚမွာပဲ စိတ္ကူးပံုရိပ္ေတြ ၾကိဳက္သေလာက္ ဆန္႔ထုတ္ထားတာၿဖစ္ပါတယ္..Cynthia ရဲ့ဓါတ္ပံုသံုးပံုစလံုးမွာ အထူးၿခားဆံုးနဲ႕ အေပၚလြင္ဆံုးအရာဟာ သူ႕ဆံပင္ပဲၿဖစ္ပါတယ္..ေရွ႕တည့္တည့္ကၾကည့္ရတဲ့ပံုဟာ စိတ္၀င္စားစရာ အေကာင္းဆံုးပံုၿဖစ္ၿပီး မ်က္ႏွာပံုစံဟာလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ အေနအထားမိ်ဳးၿဖစ္ပါတယ္..
တကယ္ေတာ့ သူ႕ပါးစပ္ေပါက္ဟာ သိပ္မက်ယ္လွပါဘူး..သူ႕ဆံပင္ပြပြၾကီးေတြေၾကာင့္ ပါးရိုးသြယ္ၿပီး ပါးစပ္ေပါက္ကြယ္ေနသေယာင္ ၿဖစ္ေနရတာၿဖစ္ပါတယ္..မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကို ၿခံဳၾကည့္လိုက္ရင္ ေသးသြယ္က်ဥ္းေၿမာင္းလွတဲ့ မ်က္ႏွာေသးေသးေလးဟာ ပြေယာင္းေနတဲ့ဆံပင္ၾကားမွာ ေပၚတယ္ဆိုရံုေလာက္ပဲေပၚေနပါတယ္..ဒီအခ်က္ေတြကို စိတ္ကူးပံုရိပ္ေဖာ္ၿပီး အဆမတန္ခ်ဲ႕ကားဆန္႕ထုတ္လိုက္ေတာ့ ပံုမွာၿမင္ရတဲ့ခ်စ္ဖြယ္ Cynthia ရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာပံုတူကို ရရွိလာပါတယ္...
ကယ္ေရေကခ်ာ ေရးဆြဲတဲ့အခါမွာ ပံုေသသတ္မွတ္ခ်က္မရွိဘဲ Impressions ကုိၾကိဳက္တဲ့ပံုစံနဲ႕ အမ်ိဳးမ်ိဳးေဖာ္ၿပႏိုင္ပါတယ္..ပံုစံတစ္မ်ိဳးတည္းကိုပဲ မိမိစိတ္ကူးစိတ္သန္းေပၚမူတည္ၿပီး အသြင္မိ်ဳးစံု၊ ပံုစံမ်ိဳးစံုနဲ႕ ၿပသႏိုင္ပါတယ္..
ေရးနည္းေရးဟန္ ေၿပာင္းလဲမွဳေၾကာင့္ Impressions ေတြေၿပာင္းလဲသြားပါတယ္..ပံု(၃၃)မွာၿပထားတဲ့ Ruby ပံုနဲ႕ ေနာက္စာမ်က္ႏွာေတြက Ruby ပံုေတြဟာ ကြဲၿပားၿခားနားေနတာကို ေတြရပါလိမ့္မယ္..ကၽြန္ေတာ္အသံုးၿပဳတဲ့ ပံုဆြဲေဖာင္တိန္ကအစ မတူတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ၿဖစ္ပါတယ္..ေနာက္ၿပီးေတာ့ စိတ္ထဲမွာ လွံဳ႕ေဆာ္ခံစားေနရမွဳေတြ ၿခားနားသြားေနလို႕လည္း ၿဖစ္ပါတယ္..........//



Friday, March 20, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၂၉)A1
ပံု(၂၉)မွာA1ရဲ့ ကယ္ေရေကခ်ာပံုကို In-Betweener အကူအညီမပါဘဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေရးဆြဲထားတာၿဖစ္ပါတယ္..မ်က္ႏွာေပၚမွာရွိတဲ့ အဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြကို တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု အခ်ိဳးအစားက်ေအာင္ ႏွိဳင္းဆညွိယူၿပီး ေရးဆြဲတာၿဖစ္ပါတယ္..သူ႕ပါးစပ္ဆိုရင္ ဓါတ္ပံုထဲမွာလို မဟုတ္ဘဲ အလြန္က်ဥ္းေအာင္တမင္ေရးဆြဲထားပါတယ္..ဒီလို သူ႕ပါးစပ္ကို အဆမတန္က်ဥ္းပစ္လိုက္ေတာ့ ေဖာင္းၿပီးၾကီးေနတဲ့ ပါးႏွစ္ဖက္နဲ႕ လံုး၀ိုင္းၿပီးပြေနတဲ့ႏွာေခါင္းကို ပိုမိုေပၚလြင္ထင္ရွားေစပါတယ္..သူ႕မ်က္လံုးေတြကိုလည္း က်န္တဲ့အဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြနဲ႕ ဟန္ခ်က္ညီၿပီးလိုက္ဖက္ေအာင္ ခပ္က်ဥ္းက်ဥ္းပဲ ေရးဆြဲရပါတယ္..မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကိုေတာ့ စက္၀ိုင္းၾကီးတစ္လံုးထဲ၀င္မိေအာင္ ေရးဆြဲၿခင္းအားၿဖင့္ သူ႕ရဲ့ပံုသ႑န္ေပၚလြင္ၿပီး ပိုမိုထင္ရွားပီၿပင္လာတာကိုေတြ႕ရပါတယ္..
ပံု(၂၇) မွာၿပထားတဲ့ Susan ရဲ့မ်က္ႏွာပံုကို တစ္ခါၿပန္ၾကည့္ရေအာင္..တကယ္ေတာ့ Susan ရဲ့မ်က္ႏွာမိိ်ဳးဟာ In-Betweener မ်က္ႏွာနဲ့ယွဥ္ၾကည့္ရင္ အလြန္က်ဥ္းတဲ့မ်က္ႏွာမ်ိဳးၿဖစ္တယ္..ဒီလိုေသးသြယ္ၿပီး က်ဥ္းေၿမာင္းေနတဲ့ မ်က္ႏွာပိုင္ရွင္က အလြန္ၾကီးေနတဲ့မ်က္မွန္ကိုတပ္ထားေတာ့ ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲရာမွာ ပိုမိုလြယ္ကူေစပါတယ္..ထိပ္ခၽြန္ေနတဲ့ေမးရိုးကို အဆမတန္ခၽြန္ေနေအာင္ ေရးဆြဲထားလို႕လည္း ဦးေခါင္းပံုစံဟာ ရွည္ေမ်ာေမ်ာပံုစံ ၿဖစ္လာပါတယ္..ဒီလိုထူးၿခားမွဳေတြေၾကာင့္ သူ႕ရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာရုပ္ပံုဟာ ပိုမိုပီၿပင္စြာ ေရးဆြဲနိုင္တာၿဖစ္ပါတယ္..
ပံု(၂၂)Marianရဲ့ပံုကိုလည္း ထပ္ၾကည့္ရေအာင္..သူ႕ရဲ့Eyelineနဲ႔ ဦးေခါင္းထိပ္ၾကား အကြာအေ၀းဟာ ပံုမွန္Betweener ထက္ပိုၿပီး ဧရိယာက်ယ္ေနမယ္လို႕ယူဆရပါတယ္..အဲ့ဒါေၾကာင့္ သူ႕နဖူးကို ခပ္က်ယ္က်ယ္ၿဖစ္ေအာင္ ခ်ဲ႕ကားေရးဆြဲလိုက္ရပါတယ္..
ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါမွာ မ်က္ႏွာအစိ္တ္အပိုင္းေတြရဲ့ သ႑န္ေလးေတြကို မွတ္မ္ိေအာင္ၾကည့္ၿပီး လိုက္ဖက္ညီေအာင္ ဟန္ခ်က္ညီညီ ေရးဆြဲရပါတယ္.. ေလ့က်င့္မွဳမ်ားလာပါက အဂၤါအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုနဲ႔ အၿခားတစ္ခုတို႕ရဲ့ ႏွိဳင္းယွဥ္ဆက္စပ္ေနမွဳသေဘာေတြ ပိုမိုနားလည္လာမွာ ၿဖစ္ပါတယ္..
 GUIDE LINE မပါေလ့က်င့္ေရးဆြဲၿခင္း
ေနာက္ပိုင္း ေရးဆြဲထားတဲ့ ကယ္ေရေကခ်ာပံုေတြကို Guide Line မပါဘဲ ေရးဆြဲထားတာၿဖစ္ပါတယ္..ဓါတ္ပံုေလးေတြကိုၾကည့္ၿပီး လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စိတ္ၾကိဳက္ေရဆြဲထားပါတယ္..ပံု(၃၀)မွာZal ရဲ့ဓါတ္ပံုႏွစ္ပံုကိုၿပထားပါတယ္..ပံု(၃၁)မွာေတာ့ Paula ရဲ့ပံုႏွစ္ပံုကိုၿပထားပါတယ္..သူတို႕ႏွစ္ဦးရဲ့ပံုေတြဟာ ကယ္ေရေကခ်ာအဆြဲရ လြယ္ကူမယ့္ ပုဂၢိဳလ္ေတြကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေရးဆြဲသင့္ပါတယ္..ေရွ႕ပိုင္းက သင္ခန္းစာေတြရဲ့အကူအညီနဲ႕ လက္ေတြ႕ေရးဆြဲေလ့က်င့္မွဳေတြ အေၿမာက္အၿမား ၿပဳလုပ္ရပါမယ္..
  Guide Line မပါဘဲ Zal နဲ့ Paula ရဲ့ပံုေတြကို ေအာက္မွာၿပထားပါတယ္ ေသခ်ာေလ့လာၿပီး ေလ့က်င့္ေရးဆြဲေစလိုပါတယ္......//




Tuesday, March 17, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ႏွိဳင္းယွဥ္ဆက္စပ္မွဳသေဘာ (ႏွစ္)
အရာ၀ထၳဳတစ္ခုနဲ႔ ၄င္းနဲ႔ဆက္စပ္ေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္၀ထၳဳပစၥၥည္းေတြရဲ့ တည္ရွိေနမွဳကို ေလ့လာၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္..
ပံုမွာၾတိဂံတစ္ခုကို ေဘာင္တစ္ခုထဲမွာ ပတ္၀န္းက်င္၀ထၳဳပစၥည္းတစ္ခုမွ မပါဘဲ ထီးတည္းေရးဆြဲထားပါတယ္..ပံုကိုၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ အေဖာ္မပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္လိုပဲ အထီးက်န္ဆန္လွပါတယ္..ဒါေပမယ့္သူနဲ႔မ်ိဳးကြဲၿဖစ္တဲ့ ဘဲဥပံုေလးေတြကို ေဘးမွာေထာင္လ်က္နဲ႔ လွဲလ်က္ေရးဆြဲလိုက္တဲ့အခါ အၿမင္တစ္မ်ိဳးၿဖစ္လာၿပီး အဆင္ေၿပလာတာကို ေတြ႔ရပါတယ္..အခၽြန္နဲ႔အလံုးသေဘာေဆာင္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဆန့္က်င္ဘက္အသြင္လည္း ေဆာင္ေနတာကိုေတြ႔ရပါတယ္..ဒီဆန့္က်င္ဘက္အသြင္ေတြဟာ ဒြန္တြဲၿပီး ရပ္တည္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ပိုမိုစိတ္၀င္စားစရာလည္း ေကာင္းလာပါတယ္..ဒီလိုဆန္႕က်င္လိုက္ဖက္ေနတဲ့ သ႑န္ေတြကို ဒီထက္ပိုၿပီး စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလာေအာင္ဖန္တီးလို႕ရပါတယ္..
       ၾတိဂံတစ္ခုရဲ့ ေအာက္ေၿခကို ေၿမေပၚမွာ အလ်ားလိုက္ၿပားေနေအာင္ ၿဖန္႕ကားလိုက္ၿပီး ေဘးနားကဘဲဥပံုကို အလ်ားလိုက္ ေၿမေပၚမွာၿဖန္႕ခ်လုိက္ပါ..ဒီလို အေနအထားေတြဖန္တီးလိုက္တဲ့အခါ သူတို႔အေပၚေတြ႕ၿမင္ရတဲ့ဲ့ Impressions ေတြဟာလည္းေၿပာင္းလဲသြားပါတယ္..
        ဒီၾတိဂံပံုစံေတြနဲ႔ ဘဲဥပံုစံေတြရဲ့ ဆက္စပ္တည္ရွိေနမွဳ သေဘာသဘာ၀ေတြဟာ လူမ်က္ႏွာ ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါမွာ အလြန္အသံုး၀င္တာကိုေတြ႕ရပါတယ္..ဥပမာ မ်က္လံုးႏွစ္လံုး အကြာအေ၀းကို ခ်ံဳ႕လုိက္တဲ့အခါ နားထင္ဧရိယာေတြ ပိုမိုက်ယ္လာတာမ်ိဳးပဲၿဖစ္ပါတယ္..
လူတစ္ဦးရဲ့ မ်က္ႏွာအစိတ္အပိုင္းေတြအားလံုးကို ၾတိဂံပံုစံနဲ႕ ဘဲဥပံုေလးေတြအၿဖစ္မွန္းဆလို႕ရပါတယ္..ႏွာတံ၊ေမးထိပ္ခၽြန္ေတြကိုၾတိဂံ။ မ်က္လံုး၊ပါးစပ္၊ပါးၿပင္၊ႏွာေခါင္းထိပ္ေတြကိုဘဲဥပံုအၿဖစ္မွန္းဆယူၾကည့္ပါ..သတိထားရမွာကေတာ့ ကယ္ေရေကခ်ာေရဆြဲတဲ့အခါမွာ ခၽြန္ေနတဲ့အပိုင္းေတြကိုပိုခၽြန္ေအာင္၊လံုးေနတဲ့ေနရာေတြကို ပိုလံုး၀ိုင္းေနေအာင္ေရးဆြဲရပါတယ္..အလံုးနဲ႔အခၽြန္ေတြအားလံုးခ်ဲ႔ကားေရးဆြဲၿပီးဟန္ခ်က္ညီညီ ဖြဲ႕စည္းတည္ေဆာက္မွဳဟာ ကယ္ေရေကခ်ာရဲ့ အဓိကေသာ့ခ်က္ၿဖစ္ပါတယ္.....//


Friday, March 13, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၂၇)Susan

သူ႔မ်က္ႏွာဟာ ေလးေထာင့္ပံုရွိၿပီး ရွည္ေမ်ာေနပါတယ္..In-Betweenerမ်က္ႏွာနဲ႔ ႏွိဳင္းယွဥ္ၾကည့္ရင္ အလြန္ေသးသြယ္ၿပီး ရွည္ေနတဲ့မ်က္ႏွာပံုစံမ်ိဳး ၿဖစ္ေနတာကိုေတြ႕ရပါတယ္..အထူးၿခားဆံုးကေတာ့ ေမးရိုးခိုင္ခံ့ၿပီး ႏွာေခါင္းေသးသြယ္ ရွည္ေမ်ာေနတာပဲၿဖစ္ပါတယ္..ႏွာတံအလြန္ေသးတဲ့အတြက္ မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္ဟာပိုၿပီး ကြားေ၀းေနၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္...
ပံု(၂၈)Richard

သူ႕ရဲ့မ်က္ႏွာပံုသ႑န္ဟာ In-Betweener ပံုစံမ်ိဳးပဲၿဖစ္ပါတယ္..ထူးၿခားထင္ရွားတဲ့ အရာေတြကေတာ့ၿပည့္ၿဖိဳးေနတဲ့ ပါးႏွစ္ဖက္နဲ့ အသားၿပည့္ေနတဲ့ ေမးရိုးေတြပါပဲ..သူ႕ႏွဳတ္ခမ္းဟာလည္း ပံုစံတစ္မိ်ဳးၿဖစ္ေနတာကို သတိထားရပါမယ္..
ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲမွဳ ေလ့က်င့္ခါစမွာသာ Construction Lineေတြဆြဲၿပီး ေလ့က်င့္ဖို႔လိုပါတယ္..တၿဖည္းၿဖည္းဆြဲက်င့္ရလာတဲ့အခါ ဒီလိုင္းေတြကို စိတ္ကူးထဲမွာပဲမွတ္ၿပီး ေရးဆြဲရပါတယ္..ဒီလိုင္းေတြဟာ ကိုယ္ဆြဲမယ့္ပံုနဲ႔ In-Betweener ပံုဘယ္လိုကြာၿခားေနတယ္ဆိုတာ ေဖာ္ၿပေပးတာပဲၿဖစ္ပါတယ္..In-Betweener ကို Reference သက္သက္အေနနဲ့ အသံုးၿပဳရတာၿဖစ္ပါတယ္.....///




ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၂၅)Kathleen

ဒီတစ္ခါ Kathleenပံုကိုေလ့လာၾကည့္ရေအာင္..သူ႔မ်က္ႏွာဟာ ေလးေထာင့္ပံုရွိေနၿပီး နားထင္ႏွစ္ဖက္ဟာသိသိသာသာ က်ယ္ေနတယ္..သူ႔ေမးရိုးဟာၾကီးၿပီးကားေနတဲ့အတြက္ မ်က္ႏွာသြင္ၿပင္တစ္ခုလံုး ပိုက်ယ္ေနတာကို ေတြ႔ရပါတယ္..အလြန္ထင္ရွားေပၚလြင္ေနတာတစ္ခုကေတာ့ သူ႔ပါးစပ္နဲ့ႏွာေခါင္းၾကားအကြားအေ၀းဟာ သိသိသာသာရွည္ၿပီး ကြာေနတာပါပဲ..အဲ့ဒါေၾကာင့္ တိုၿပီးလံုး၀ိုင္းေနတဲ့ ႏွာေခါင္းဟာ ပိုၿပီးတိုေနသေယာင္လည္း ၿမင္ေနရပါတယ္..ဒီထူးၿခားမွဳေလးေတြဟာ သူ႕ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါ အထူးသတိၿပဳရမယ့္ အခ်က္ေတြပဲ ၿဖစ္ပါတယ္...
ပံု(၂၆)Vincent

သူဟာလံုး၀ိုင္းတဲ့ ဦးေခါင္းပိုင္ရွင္တစ္ဦးၿဖစ္တယ္..လည္ပင္းဟာၾကီးမားတုတ္ခိုင္လွပါတယ္..ရယ္တဲ့အခါ သူ႔ပါးရစ္ႏွစ္ခုဟာ အေပၚဘက္ကို သိသိသာသာတက္သြားၿပီး မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္အကြာအေ၀းဟာ က်ဥ္းေၿမာင္းသြားပါတယ္..သူ႔ႏွာေခါင္းဟာလည္း ၿပားၿပီးက်ယ္လာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္....//




ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၂၃)Meyer

Meyer ရဲ့မ်က္ႏွာနဲ့ ဦးေခါင္းကိုေလ့လာၾကည့္ရေအာင္..သူ႔ဦးေခါင္းနဲ႔ မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးဟာ အၾကမ္းအားၿဖင့္ၾတိဂံပံုၿဖစ္ေနပါတယ္..သူ႔ရဲ့မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္ဟာ နီးကပ္စြာတည္ရွိေနပါတယ္..နားထင္ဧရိယာေတြဟာ သိသာစြာက်ယ္ၿပန္႔ေနတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..သူ႕ႏွာေခါင္းထိပ္ဟာ တိုၿပီးထိပ္လံုးေနတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..ဒီထူးကဲေနတဲ့ အဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြကို ခ်ဲ႕ကားၿပီး ေရးဆြဲလိုက္တဲအခါ Meyer ရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာဟာ ပီပီၿပင္ၿပင္ ရုပ္လံုးေပၚလာပါတယ္..
ပံု(၂၄) A1

A1 ရဲ့မ်က္ႏွာနဲ့ ဦးေခါင္းဖြဲ႕စည္းမွဳကို ေလ့လာမယ္ဆိုရင္ သူ႕မ်က္လံုးနဲ႔ ဦေခါင္းထိပ္အကြာအေ၀းပမာဏနဲ႔ ႏွိဳင္းယွဥ္ၾကည့္လိုက္ရင္ သိသိသာသာတိုေနတာကို ေတြ႔ရပါတယ္..သူ႕ႏွာတန္ဟာ ထင္ရွားေပၚလြင္ၿပီး ေအာက္ဘက္ကို ဆင္းေနပါတယ္..သူ႔ႏွဳတ္ခမ္းနဲ႔ ႏွာေခါင္းထိပ္အကြာအေ၀းဟာ သိသိသာသာရွည္ေနတာကို ေတြ႕ရပါတယ္..သူ႕မ်က္ႏွာအပါအ၀င္ ဦးေခါင္းပံုသ႑န္ဟာ ေလးေထာင့္ပံုၿဖစ္ေနပါတယ္..ဆံပင္ေတြဟာ သန္မာမွဳမရွိဘဲေပ်ာ့အိၿပီး ေလထဲမွာလြင့္ေနၾကပါတယ္..



ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၂၀) Susan

ပံုမွန္In-Betweener ပံုမွာ ေရွ႕ကိုထိုးထြက္ေနတဲ့ ႏွာဖ်ားအခၽြန္ဟာ ပါးစပ္ႏွင့္ႏွာေခါင္းၾကား အကြာအေ၀နဲ့တူညီတယ္..Susanရဲ့ ႏွာေခါင္းဟာ ဒီထက္ပိုၿပီးေရွ႕ကိုေငါထြက္ေနပါတယ္..ဒီအခ်င္ကိုသတိၿပဳၿပီး အဓိကခ်ဲ႕ကားေရးဆြဲရပါတယ္..
ပံု(၂၁)Martha

ပံုမွန္InBetweenerမွာနားရြက္အရြယ္အစားဟာႏွာေခါင္းထိပ္နဲ႔မ်က္လံုးအကြာအေ၀းထက္အမ်ားၾကီးပိုၾကီးေနပါတယ္..
ႏွဳတ္ခမ္းဟာလည္းပံုမွန္
ထက္ပိုၿပီး စူထြက္ေနတာေတြ႕ရပါတယ္..
ပံု(၂၂)Marian

Marian ရဲ့ပံုကိုေသခ်ာၾကည့္ရင္ မ်က္ႏွာထိပ္ထက္၀က္ေက်ာ္ဟာ ေအာက္အတြင္းဘက္ကို ေလွ်ာက်ေနတာေတြ႕ရပါတယ္..ဒီေလွ်ာ့က်ေနတဲ့မ်က္ႏွာကို အဓိကအာရံုဖမ္းၿပီး ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္...//







ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ပံု(၁၉) Leonard

ေနာက္တစ္ခါပံု(၁၉)မွာၿပထားတဲ့ Leonard ရဲ့ပံုကိုၾကည့္ရေအာင္..အမွန္ေတာ့ သူ႕ရဲ့မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကိုၿခံဳၾကည့္ရင္ In-Betweener ႏွင့္အလြန္နီးစပ္ပါတယ္..သတိထားၾကည့္ရင္ သူ႕မ်က္ႏွာေအာက္ဘက္ပိုင္းဟာ ရွည္ၿပီးခၽြန္ထြက္ေနတာကိုေတြ႔ရတယ္..ေမးေစ့ဟာ သိသိသာသာရွည္ေနတယ္..အလ်ားလိုက္(Horizontal)မ်ဥ္းေၾကာင္းေတြဟာ ပံုမွန္မ်ဥ္းေၾကာင္းေတြကေန ခြဲထြက္ၿပီး အစြန္းထြက္ ေသြဖယ္ေနတာကိုလည္းေတြ႔ရတယ္..ဥပမာ သူ႔မ်က္လံုးေတြဟာ အလံုးတအားၾကီးၿပီး နဂိုေနရာထက္ အေပၚဘက္ကို ေရာက္ေနတယ္..နားရြက္အေပၚနားထိကိုေတာင္ေရာက္ေနပါတယ္..သူ႔ႏွာတံဟာလည္း သိပ္ကိုေပၚလြင္ၿပီးပံုမွန္အေနအထားထက္ တိုေနတာေတြ႔ရတယ္..ဒီဟာေၾကာင့္ ပါးစပ္ေပါက္နဲ့ႏွာေခါင္းထိပ္ဟာ သိပ္ကိုကြာေနတယ္လို႔ ၿမင္ေနရတယ္..ဒီအခ်က္ေလးေတြဟာ သူ႕မ်က္ႏွာမွာ ထူးၿခားေပၚလြင္လွတဲ့အရာေတြၿဖစ္ၿပီး In-Betweener ပံုစံကေန သိသိသာသာ ကြဲထြက္ေနတာေတြလည္း ၿဖစ္ပါတယ္....//








ေကာင္းထက္ေအာင္

ေနာ္ေ၀က က်ေနာ့္ေဘာ္ဒါတေယာက္ပါ....//






Thursday, March 12, 2009

Tuesday, March 10, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲရာမွာ ဓါတ္ပံုၾကည့္ေရးဆြဲတာဟာ အလြယ္ကူဆံုးႏွင့္ အထိေရာက္ဆံုးနည္းပဲၿဖစ္တယ္..ရုပ္ေသပံုေတြကို ဇယားကြက္ခ်ၿပီး စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေရးဆြဲႏိုင္ၿခင္းေၾကာင့္ၿဖစ္တယ္..ပံု(၁၈)မွာA1ရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာပံုကို ဓါတ္ပံုကေန ပံုေဖာ္ေရးဆြဲတာကိုၿပထားပါတယ္..ဓါတ္ပံုေပၚမွာ မ်က္စိမ်ဥ္းေၾကာင္း၊ႏွာေခါင္းမ်ဥ္းေၾကာင္းႏွင့္ပါးစပ္မ်ဥ္းေၾကာင္းေတြပါတဲ့ ဇယားကြက္ကိုေရဆြဲပါ..ဖေယာင္းစကၠဴခံၿပီးေရးဆြဲလို႔လည္းရပါတယ္..ေထာင္လိုက္မ်ဥ္းေၾကာင္းကိုလည္းဆြဲလိုက္ပါ..စတုဂံပံုစံဇယားကြက္ကေလးေတြ ထြက္လာပါလိမ့္မယ္..ဒီစတုဂံ ပံုစံဇယားကြက္ေတြဟာ In-Betweener ဇယားကြက္ေတြနဲ့ေတာ့တူခ်င္မွတူပါလိမ့္မယ္..ဓါတ္ပံုေပၚမွာဆြဲထားတဲ့ဇယားကြက္ေတြနဲ႔ In-Betweener ဇယားကြက္ေတြကိုယွဥ္ၾကည့္လိုက္ပါ..ထပ္တူမရွိဘဲ ေငါထြက္ၿပီး အစြန္းပိုေနတဲ့အဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြကို ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္..ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါ ဒီအစြန္းထြက္ၿပီးထူးကဲတဲ့အပိုင္းေလးေတြကို ဂရုၿပဳၿပီးခ်ဲ႕ကားၿခင္း၊ဒါမွမဟုတ္ခ်ံဳ႕ေရးၿခင္းမ်ားၿပဳလုပ္ရပါမယ္..ဒီလိုဓါတ္ပံုေတြကို ဇယားကြက္ခ်ၿပီး ရုပ္ေၿပာင္ပံုတူေရးဆြဲမွဳဟာ ပထမပိုင္းေလ့က်င့္မွဳအတြက္သာၿဖစ္ပါတယ္..ေနာက္တၿဖည္းၿဖည္းဇယားကြက္မခ်ဘဲ လက္တန္းေရးဆြဲႏိုင္လာပါလိမ့္မယ္..ဒါေပမယ့္ဇယားကြက္ခ်ၿပီး ေလ့က်င့္ေရးဆြဲမွဳကို မ်ားမ်ားေလ့က်င့္ထားဖို႔ေတာ့လိုအပ္ပါတယ္..

ပံု(A1)
ပံု(၁၈)ကA1ပံဳကိုၾကည့္ရေအာင္..သူ႕ရဲ့မ်က္ႏွာမွာ ပံုမွန္In-Betweenerမ်က္ႏွာကေနခြဲထြက္တဲ့ ထူးကဲေသြဖည္မွဳေလးေတြေတြ႕ရပါတယ္..သူ႕ရဲ့ဦးေခါင္းဟာဆိုရင္ In-Betweener ရဲ့ဦးေခါင္းထက္ပိုက်ယ္တာကိုေတြ႕ရပါတယ္..အထူးသၿဖင့္ သူ႔နဖူးဟာက်ယ္ၿပီးၾကီးမားေနပါတယ္..အဲ့ဒါေၾကာင့္ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲေတာ့ သူ႕ဦးေခါင္းႏွင့္နဖူးၿပင္ကို ပိုပိုမိုမိုခ်ဲ႕ကားေရးဆြဲပစ္လိုက္ရပါတယ္..ေနာက္ၿပီးမ်က္လံုးနဲ႔နားရြက္ၾကား(နားထင္)ေနရာဟာ ပံုမွန္ထက္က်ယ္ေနတာေတြ႕ရလို႔ အဆခ်ဲ႕ၿပီးေရးဆြဲလိုက္ရပါတယ္..ဒီလိုပဲ သူ႕ႏွာေခါင္းႏွင့္ပါးစပ္ဟာလည္း ပံုမွန္ထက္ပိုနီးကပ္ေနတာေတြ႕ရလို႔ အဆမ်ားစြာနီးကပ္ေအာင္ ေရးဆြဲပစ္လို္က္ရၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္...//

Sunday, March 8, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

Caricaturistအေက်ာ္အေမာ္တစ္ဦးၿဖစ္ဖို႔ဆိုရင္ေတာ့ လူရဲ့ရုပ္ခႏၶာတည္ေဆာက္ဖြဲ႔စည္းပံုသာမက လူ႔စိတ္ဓာတ္တည္ရွိေနတဲ့ သေဘာတရားေတြကိုပါ ေကာင္းစြာသိရွိထားရပါမယ္..ဒါမွလည္းလူေတြရဲ့မတူတဲ့ရုပ္သ႑န္ေတြနဲ႔ အတြင္းစိတ္သေဘာထားေတြကိုပါေပၚလြင္ေအာင္ေဖာ္ၿပႏိုင္မွာၿဖစ္တယ္..အထူသၿဖင့္ရုပ္သ႑န္ေတြဟာ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး လံုး၀မတူဘဲကြဲၿပားၿခားနားေနပါတယ္..လူေတြဟာ စက္ထဲကေနထြက္လာတဲ့ ကုန္ပစၥည္းေတြမဟုတ္ေတာ့ သန္းေပါင္းဘယ္ေလာက္ပဲမ်ားမ်ား တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာဟာတစ္ေယာက္နဲ့လံုး၀ဥသံုတူညီတယ္ဆိုတာမိ်ဳး မရွိတာေတာ့အံ့ၾသစရာပဲ..ဒီမတူတဲ့လူေတြရဲ့မ်က္ႏွာကိုကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါမွာလည္း ထူၿခားမွဳရွိတာေလးေတြကို အဓိကထားေရးဆြဲရပ
ါတယ္..ဥပမာသူ႔ရဲ့မ်က္ႏွာမွာရွိတဲ့ႏွာတံဟာ ေၿဖာင့္သလား၊ေကာက္သလား၊အေပၚလွန္သလား၊ေအာက္ေကြးေနသလား၊ႏွာေခါင္းေပါက္က်ဥ္းသလား၊က်ယ္သလား၊ပါးစပ္ေပါက္က်ဥ္းသ
လား၊က်ယ္သလား၊ႏွုတ္ခမ္းေတြထူေနသလား၊ပါးသလား၊ေရွ႕သြားေခါသလား၊က်ဲသလား၊ရယ္တဲ့အခါ သြားဖံုးေတြေပၚေနသလား၊ေပၚရင္ ဘယ္ေလာက္ေပၚသလဲ၊နားရြက္ေကာၾကီးသလား၊ငယ္သလား၊ကားသလား၊အဲ့ဒါေတြအားလံုးဟာ ရုပ္ေၿပာင္ပံုတူေရးဆြဲမယ့္Caricaturistတစ္ဦး သိရွိနားလည္ထားရမယ့္ အေရးၾကီးလွတဲ့အခ်က္အလက္ေတြပဲၿဖစ္ပါတယ္..Caricaturistတစ္ဦးဟာအၿမင္ပါးနပ္လိမၼာၿပီး သြက္လက္ေနဖို႔လည္း အလြန္လိုအပ္ပါတယ္.....//

္ပံု(၁၄)မ်က္လံုးနမူနာမ်ား

ပံု(၁၅)နားရြက္နမူနာမ်ား

ပံု(၁၆)ႏွာေခါင္းနမူနာမ်ား

ပံု(၁၇)ပါးစပ္နမူနာမ်ား

လူေတြရဲ့မ်က္လံုး၊နားရြက္၊ႏွာေခါင္း၊ပါးစပ္ပံုစံအမိ်ဳးမိ်ဳးကိုပံု(၁၄)(၁၅)(၁၆)(၁၇)ေတြမွာၿပထားပါတယ္..ဂရုတစိုက္ၾကည့္ရွဳေလ့လာၿပီး ေလ့က်င့္ေရးဆြဲဖို႔ေတာ့လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္..မ်ားမ်ားေလ့က်င့္ေလ ၿမန္ၿမန္ဆြဲတတ္ေလပါပဲ.....//

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာတြန္းဇိုဇမ္)

ဇယားကြက္ခ် ေလ့က်င့္ၿခင္း
ကာတြန္းရ႔ုပ္ေၿပာင္ပံုေတြ မဆြဲေသးတဲ့သူဟာModal ပံုစံေတြမပါဘဲ ပထမေလ့က်င့္ေရးဆြဲရပါမယ္..စိတ္ရွည္ဖို႔ေတာ့လိုပါလိမ့္မယ္..စနစ္တက်ရွိလာေအာင္ ပံု(၁၁)မွာၿပထားတဲ့ စတုဂံပံုစံ ဇယားကြက္ေလးေတြကို အရင္ေရးဆြဲရပါမယ္..ဒီဇယားကြက္ပံုစံေလးေတြဟာ In-Betweener ပံုစံကြက္ေတြနဲ့ေတာ့မတူပါဘူး..ဘာၿဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ရုပ္ေၿပာင္ကာတြန္းပံုစံရေအာင္ ဖန္တီးရမွာမို႔လို႔ၿဖစ္ပါတယ္..ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါ ရုပ္ေၿပာင္ကာတြန္းပံုေတြအေၿခခံၿပီး လြန္လြန္ကဲကဲဆန့္ခ်ဲ႕ကားေရးဆြဲရတာမိ်ဳးၿဖစ္လို႔ ကာတြန္းပံုေတြကို ေရးဆြဲတတ္ေအာင္ နာနာေလ့က်င့္ဖို႕လိုပါတယ္..လက္ရဲဇက္ရဲေအာင္လည္း ေရးဆြဲေလ့က်င့္ရပါတယ္..ကိုယ့္ကိုယ္ကို ညွာေနလို႔မရပါဘူး..အေလ့အက်င့္က တခ်ိန္မွာ စကားေၿပာလာပါလိမ့္မယ္........//
ကာတြန္းရုပ္ေၿပာင္မ်ားနွင့္ေလ့က်င့္ေရးဆြဲၿခင္း


ကာတြန္းရုပ္ေၿပာင္အသြင္ဦးေခါင္းမ်ား

Wednesday, March 4, 2009

ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲနည္း(ကာကြန္းဇိုဇမ္)

ဆံပင္ပံုစံအမ်ိဳးမိ်ဳး
လူတစ္ဦး၏ တစ္ကိုယ္လံုးကို ၾကည့့္လိုက္ရင္ ဦးေခါင္းမွာရွိတဲ့ ဆံပင္ပံုစံကို ဦးစြာသတိထားမိေလ့ရွိၾကတယ္..ဘာၿ
ဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ဆံပင္ရဲ့အေရာင္ဟာ လူရဲ့အၿမင္အာရံုကို အလ်င္အၿမန္ဖမ္းစားနိုင္စြမ္းရွိလို႔ပါပဲ..အဲ့ဒါေၾကာင့္ ဆံပင္ပံုစံေတြဟာ လူရဲ့မ်က္ႏွာကို ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲရာမွာ အေထာက္အကူအၿပဳဆံုးအရာေတြပဲၿဖစ္ပါတယ္..ဆံပင္ပံုစံေၿပာင္းတာနဲ႔ လူရဲ့မ်က္ႏွာရုပ္သ႑န္ေတြပါ ေၿပာင္းလဲသြားတတ္ပါတယ္..ဒီမ်က္္လံုး၊ႏွာေခါင္း၊ဒီပါးစပ္ပါပဲ..ဒါေပမယ့္ ဆံပင္ပံုစံေတြ ေၿပာင္းလဲလိုက္တာနဲ႔ ရုပ္သ႑န္ေတြ လံုး၀ေၿပာင္းသြားတာကို ပံု(၈)မွာေတြ႕ၿမင္ႏိုင္ပါတယ္...
ဆံပင္ပံုစံကိုၾကည့္ၿပီး ပံုရိပ္ဖမ္း ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲမွဳကိုေလ့လာၾကည့္ရေအာင္..Rosemary ရဲ့ပံုကို ပံု(၉)မွာေဖာ္ၿပထားပါတယ္..သူမရဲ့ဓါတ္ပံုကိုၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ၾတိဂံပံုဆံပင္ေတြကို စတုဂံပံုမ်က္ႏွာေပၚ တင္ေပးလိုက္တဲ့အခါ သူမရဲ့ကယ္ေရေကခ်ာပံုၾကမ္း ပထမအဆင့္ကိုရရွိပါတယ္..ဒီလိုပဲကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါ အဆင့္ဆင့္ေရးဆြဲရပါတယ္..မတူကြဲၿပားေနတဲ့သ႑န္ႏွစ္မိ်ဳးကိုစပ္ဟပ္ၾကည့္တဲ့အခါ ပီၿပင္တဲ့သ႑န္ပံုေတြ ထြက္လာပါတယ္..ဒီပံုမွဆိုရင္ဓါတ္ပံုတစ္ပံဳတည္းကိုသာ အသံုးၿပဳထားတာၿဖစ္ပါတယ္..တကယ္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးကယ္ေရေကခ်ာပံုေတြေရးဆြဲဖို႔ ပံုစံၿပဓါတ္ပံုေတြအမ်ားၾကီးၾကည့္ၿပီး မိမိအၾကိဳက္ႏွစ္သက္ဆံုးရွဳေထာင့္ကေန ၿမင္ရတဲ့ပံုကိုသာ ေရြးခ်ယ္စဥ္းစားသင့္ပါတယ္..မ်က္ႏွာပံုသ႑န္ေတြကို ကယ္ေရေကခ်ာေရးဆြဲတဲ့အခါ လူေတြရဲ့မ်က္ႏွာထားကို ႏွစ္လိုဖြယ္ၿဖစ္ေအာင္ေတာ့လွလွပပေရးဆြဲေလ့ရွိပါတယ္...
ပံု(၁၀)မွာ Dorisဓါတ္ပံု၂ပံုကိုယွဥ္ၿပီး ေဖာ္ၿပထားပါတယ္..ေဘးေစာင္းပံုနဲ႔ ေရွ႕တည့္တည့္ပံုေတြၿဖစ္ပါတယ္..ေရွ႕ဘက္ကၿမင္တဲ့ပံုကိုဆြဲမယ္ဆိုရင္ သူ႔ရဲ့၀ိုင္း၀န္းေနတဲ့ မ်က္ႏွာကိုပဲၿမင္ရတယ္..ဆံပင္ပံုစံပီၿပင္တိက်မွဳမရွိလွပါဘူး..ေဘးေစာင္းပံုကိုၾကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ လွိဳင္းတြန္႔ၿပီးထင္ရွားတဲ့ဆံပင္နဲ႔ၾတိဂံပံုမ်က္ႏွာထားကိုထင္ထင္လင္းလင္း ၿမင္ေတြ႔ရပါတယ္..အဲ့ဒီ သီၿခားခြဲထြက္ၿပီး ထင္ရွားေပၚလြင္ေနတဲ့အစိတ္အပိုင္းေတြေၾကာင့္ သူမရဲ့ရုပ္သ႑န္ကို ပံုဖမ္းရလြယ္ကူေစပါတယ္..ၾတိဂံပံုစံမ်က္ႏွာပိုင္ရွင္မို႔လို႔လည္းDorisရဲ့ ကယ္ေရေကခ်ာပံုေရးဆြဲရာမွာပိုမိုလြယ္ကူတာၿဖစ္ပါတယ္..ဓါတ္ပံုေတြကို ေရြးခ်ယ္တဲ့အခါမွာေတာ့ ပံုၾကမ္းေလာင္းရ လြယ္ကူမယ့္ဓါတ္ပံုေတြကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေရးဆြဲသင့္ပါတယ္.......//
ဲ့




aHnGe

အလကၤာဂီတဂ်ာနယ္မွာေတြ႕လို႕ဆြဲလိုက္တာ...